کلاهبرداری در قالب واریز سود سهام عدالت

به گزارش پایگاه خبری بورس عدالت، رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: شهروندان به هیچ عنوان به پیامک‌ها و تماس‌های تلفنی ناشناس و تبلیغاتی که از آنان برای ثبت نام و واریز سود سهام عدالت درخواست اطلاعات شخصی می‌کند، توجه نکنند.
پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرگرد ‌احسان آنقی ضمن هشدار در خصوص کلاهبرداری به بهانه ثبت‌نام و واریز سود سهام عدالت، گفت: یکی از روش‌هایی که کلاهبرداران از آن سوء استفاده می‌کنند، پیگیری مطالبات دولتی است که به روش‌های مختلف از جمله سبد کالا، سهام عدالت و ... بروز و ظهور کرده است.

وی افزود: کلاهبرداران و سودجویان با تبلیغاتی با عنوان ثبت‌نام و واریز سود سهام عدالت، کاربران را به سایت‌های جعلی هدایت کرده و به‌ محض واردکردن اطلاعات حساب و مشخصات از سوی کاربر، اقدام به سوءاستفاده از اطلاعات شخصی و برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی آنان می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: شهروندانی که سود سهام عدالت دریافت نکرده‌اند به‌هیچ‌عنوان به پیامک‌ها و تماس‌های تلفنی که در آن از مردم درخواست اطلاعات شخصی جهت واریز سود سهام عدالت می‌شود توجه نداشته باشند و هرگونه اطلاع و اخبار را تنها از طریق سایت‌های معتبر و رسانه‌های جمعی پیگیری کنند.

سرگردآنقی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق سایت اینترنتی به نشانی www.cyberpolice.ir به‌صورت برخط با کارشناسان پلیس فتا در مرکز فوریت‌های سایبری مطرح کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.