مهلت انتشار ۱۳۰۰ میلیارد اوراق مشارکت مترو تا پایان شهریور

به گزارش پایگاه خبری بورس عدالت، مدیرعامل شرکت مترو تهران وحومه با بیان اینکه برای انتشار ۱۳۰۰ میلیارد اوراق مشارکت مترو تا پایان شهریور مهلت داریم، گفت: هنوز بانک عامل پیدا نکرده ایم.
بر اساس این گزارش، علی امام در گفت‌وگو با فارس، در خصوص بازگشایی خط 6 مترو گفت: قرار بود 10 کیلومتر از بخش جنوبی خط 6 در آبان ماه افتتاح شود؛ اما هنوز منابع تأمین نشده است و این روزها به جد پیگیر این موضوع هستیم.
مدیرعامل شرکت مترو تهران وحومه با بیان اینکه در سال گذشته مجوز انتشار 2 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت را داشتیم، گفت: 700 میلیارد تومان از این اوراق یکم شهریور ماه به یکی از شرکت‌های تأمین سرمایه فروخته شد.
امام افزود: اما هنوز برای انتشار 1300 میلیارد تومان از این اوراق مشارکت بانک عاملی مشخص نشده است. محمدعلی افشانی شهردار تهران جلساتی را با رؤسای شش بانک داشته و از آنها خواسته است تا عاملیت این کار را قبول کنند.
وی یادآور شد: موافقت‌ بانک‌ها را جلب کرده‌ایم اما فقط تا 31 شهریور ماه مهلت داریم تا از این 1300 میلیارد تومان اوراق مشارکت سال 96 استفاده کنیم و اگر تا پایان ماه از آن استفاده نکنیم باطل می‌شود.
مدیرعامل شرکت مترو تهران وحومه در پاسخ به این پرسش که احتمال دارد بانک عاملی پیدا نشود گفت: رایزنی‌های لازم صورت گرفته است اما بعد از پیدا شدن بانک عامل مراحل اداری پیچیده‌ای وجود دارد و البته فروش اوراق مشارکت هم باید تا 31 شهریور ماه انجام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.